Pečivo

Pečivo obsahuje hodně sacharidů, proto je vhodnější součástí dopolední svačiny či snídaně. Bílé pečivo však obsahuje tzv. prázdné kalorie, proto by přednost mělo dostat pečivo celozrnné nebo vícezrnné. Ovšem pozor na tmavé pečivo, které rádi obchodníci vydávají za zdravé. Může být pouze obarvené karamelem.

1 porce Kcal KJ
Rohlík tukový 151 632
Rohlík celozrnný 165 690
Rohlík grahamový 86 360
Dalamánek 89 373
Chléb Šumava 134 561
Chléb žitný 123 515
Chléb kmínový 112 470
Chléb celozrnný 94 393
Chléb moskevský 90 378
Chléb toastový světlý 58 245
Chléb toastový tmavý 55 232
Pita chléb 225 942
Croissant s čokoládou 347 1453
Loupák 114 476
Vafle malá 112 470
     
     

Kalorické hodnoty potravin slouží pouze jako orientační pomůcka při redukci váhy. Optimální hmotnosti dosáhnete pouze vyváženým jídelníčkem, dostatkem pravidelného pohybu a přísunu tekutin.

TIP NA DNEŠEK

Lunární kalendář na dnešní den: